Pravidelný servis a vývoj projektů, bezpečnostní aktualizace, internetový marketing (PPC, SEO), správa sociálních sítí

SEO on-page i off-page optimalizace, copywriting (tvorba textů), PPC kampaně, založení a správa sociálních sítí, zajištění technické podpory, obsahová strategie a služby z oboru internetového marketingu. Podle toho, co je zrovna potřeba.

Mám radost, když pomáhám svým klientům růst
a nevyužitý potenciál měnit v reálné výsledky.

Již deset let svým klientům přivádím nové zákazníky díky propracované službě Pravidelného servisu a vývoje projektů.

Z analýz návštěvnosti a marketingového přínosu webů vyplývá, že je naše spolupráce úspěšná.

Služba Pravidelného servisu a vývoje projektů sestává z mnoha promyšlených úkonů od SEO optimalizace po správu sociálních sítí. Tato služba je velmi komplexní a zároveň flexibilní. Na každý projekt nahlížím zcela individuálně podle toho, jaké má cíle, a jací specialisté se na jeho rozvoji podílejí. Vytvořil jsem promyšlenou metodologii, díky které se na rozvoji projektu pracuje systematicky. dlouhodobě a s měřitelnými výsledky. Klienti navíc mají o postupu prací kompletní přehled, protože se všechny úkony pravidelně zapisují do sdíleného pracovního deníku.

Úspěch webu nezaručí jen perfektní grafické ztvárnění webu. Pravidelný servis a vývoj projektů je tu od toho, aby váš web relevantní návštěvníci (klienti) skutečně našli.

Každý webový projekt potřebuje pravidelnou aktualizaci obsahu, grafiky a kódu dle nejnovějších standardů, ale i spoustu práce okolo: PPC reklamu, správu sociálních sítí nebo další způsoby propagace. Záleží na tom, jaké cíle webové stránky mají. Pro jednoho klienta bude prioritní získávání nových zákazníků, tzn. dobré umístění webu v přirozených výsledcích vyhledávání na konkrétní klíčová slova a PPC reklama, pro druhého to bude perfektně obsahově zpracovaný a aktualizovaný web pro několik stávajících partnerů, priorita dalšího budou sociální sítě pro komunikaci se specifickým publikem, které se zatím nedaří oslovovat… Pokud vedení firmy či majitel neví, jaké cíle by měl web naplňovat, pomáhám jim s jejich definicí a nabízím konkrétní postupy, jak k nim lze dojít.

FACEBOOK.COM
GOOGLE.COM
SEZNAM.CZ

1) Pravidelná aktualizace redakčního systému webových stránek, technické vylepšování webu, optimalizace pro mobilní telefony

Pravidelně aktualizuji a vylepšuji kód webu jak pro vyšší rychlost (pozitivní dopad na dobré umístění ve vyhledávačích), tak bezpečnost. U pravidelně aktualizovaného a zabezpečeného webu značně klesá riziko napadení stránek škodlivým kódem či útočníkem. Pokud bude redakční systém WordPress uvolněn do oběhu se závažnou chybou, díky této službě na ní mohu okamžitě reagovat jeho aktualizací a nestane se, že by tyto technické problémy zapříčinily výpadek či nefunkčnost stránek.

Zobrazení webu na PC, tabletu i mobilním telefonu dále pravidelně upravuji podle aktuálních technologií a trendů, aby měli vaši zákazníci z prohlížení webu co možná nejlepší zážitek.

V rámci této služby se také starám o nasazení či aktuálnost SSL certifikátu, který umožňuje spouštět web pod protokolem https://, což zajišťuje větší bezpečnost přenášených dat na webu. Vyhledávače navíc upřednostňují weby, které se právě na tomto protokolu spouští před zastaralým http://. Neustále dbám o to, aby mnou poskytované webhostingové řešení (či řešení klienta provozované jinde) splňovalo nejnovější požadavky webových aplikací.

Proto také upřednostňuji běh webu pod http2, což zajišťuje i vyšší rychlost procházení webu návštěvníky. Ve zkratce: Díky této službě nejdůležitější technologické změny sleduji za vás a sám je v případě nutnosti automaticky implementuji.

Technický vývoj webu je neodmyslitelně spjatý s analýzou klíčových slov a s tzv. SEO optimalizaci on-page faktorů stránek (změna struktury nadpisů, odkazů, url, titulků, popisků stránek, nasazení mapy webu, …). Podstatou a účelem SEO (Search Engine Optimization – Optimalizace pro vyhledávače) je vytvořit pro web co možná nejlepší umístění, tedy nejvyšší možnou pozici ve vyhledávači v přirozených výsledcích pro hledání vybraných frází – klíčových slov. A správné technické nastavení je výchozím bodem celé optimalizace.

Služba pravidelného servisu a vývoje je výhodná i z toho pohledu, že díky ní mi můžete zasílat požadavky na obsahové úpravy a doplnění webu, které jsem schopen pružně a přednostně doplnit v rozmezí několika dnů. Na web je rychle a efektivně přidáván a spravován obsah, který potřebujete prezentovat zákazníkům – již si tedy nemusíte zařizovat plnění webu jinou cestou.

Roční aktualizace
redakčního systému

Jako naprosté minimum doporučuji využít službu Roční aktualizace redakčního systému webových stránek.
Klientům se standardními firemními prezentacemi na redakčním systému WordPress tuto službu nabízím za jednotnou cenu (v případě rozsáhlejšího webu se cena odvíjí po dohodě podle náročnosti jednotlivých prací).

S touto službou se nemusíte starat o žádné bezpečnostní aktualizace systému nebo pluginů a máte jistotu, že bude „motor“ vašich webových stránek vždy spolehlivý. Aktualizace provádím tak, aby nebyla narušena kompatibilita nakódované šablony, redakčního systému a zároveň doplňkových pluginů. Výhodou této služby je i to, že drobné úpravy webů do cca 1 hodiny v průběhu roku jsou již započteny do této ceny.

2) Analýza klíčových slov a optimalizace podstránek webu podle vybraných klíčových slov

Při SEO optimalizaci je důležité soustředit se na vhodně zvolená klíčová slova, která opravdu někdo hledá, která fungují. S ohledem na zaměření webu, na četnost hledání, na konkurenci. Proto také pravidelně provádím analýzy klíčových slov a upravuji web tak, aby měl šanci se na tato slova objevovat v přirozených výsledcích vyhledávání co nejvýše. Využívám pokročilé analytické nástroje přímo od vyhledávačů seznam.cz a google.com, abych měl k dispozici co nejnovější a nejrelevantnější data.

Analýza klíčových slov je důležitá i pro copywriting a PPC reklamu, protože umožňuje nacházet nová relevantní témata, která přivádí nové zákazníky. Pokud v  některých oblastech panuje příliš velká konkurence, PPC je mnohdy jedinou cestou, jak se relevantním návštěvníkům ve vyhledávačích zobrazovat.

Už web máte, ale nejste spokojení s jeho výsledky? Nechte si zpracovat Analýzu webového projektu a online propagace a společně odhalíme prostor pro zlepšení.

3) Pravidelná tvorba obsahu – copywriting

Přidávání nového textuálního či multimediálního obsahu je naprosto klíčové pro stabilní umístění webu v přirozených výsledcích vyhledávání.Vyhledávače upřednostňují kvalitní, aktuální a unikátní obsah, který není nikde jinde na webu zveřejněn. Díky kvalitnímu a promyšlenému obsahu však nabízíte velkou přidanou hodnotu vašim zákazníkům, o které jde při jakékoliv propagaci a optimalizaci na prvním místě. Recenze, postupy, návody, firemní blog, produktové stránky… To je obsah, který významně pomáhá k prodeji vašich produktů i služeb. Tento obsah pokrývá stále nová a nová relevantní témata, která lidé na internetu hledají, a díky nimž se přetavují ve vaše zákazníky. Argument „není na to čas“ ve spoustě oborech dnes již neobstojí, chcete-li udržet tempo s konkurencí o pozornost zákazníků.

4) Správa sociálních sítí

Efektivně spravuji firemní profily pro více než 20 společností.

Sociální sítě mohou být v dnešní době co do významnosti srovnatelné s návštěvností z přirozených výsledků vyhledávání, proto není moudré jejich sílu podceňovat. Například díky Facebooku či Instagramu lze kolem produktu, služby či značky budovat komunitu klientů a potenciálních zákazníků. Pro velmi malý a lokální byznys může být samotná facebooková stránka mnohem efektivnější než samotný web.

  1. Založení či nastavení profilové stránky tak, aby se dostala co k nejširší cílové skupině návštěvníků.
  2. Následná pravidelná správa – tvorba a publikování zajímavého obsahu pro získání pozornosti fanoušků.
  3. Komunikace s fanoušky vaší sociální sítě.
  4. Propojení sociální sítě s webem (chat boti, sdílení článků apod.).
  5. Kompletní správa placené reklamy na Facebooku a Instagramu.

5) Linkbuilding

Podle počtu kvalitních relevantních odkazů vedoucích na váš web vyhledávače vyhodnocují autoritu webu. Pravidelně se starám o to, aby těchto odkazů přibývalo – ať ve formě odkazů umístěných na partnerských webových stránkách podobného zaměření, PR článků či registrací do největších a nejznámějších katalogů www stránek. Za naprosto klíčovou považuji registraci webu do sítě Google Moje firma a Firmy.cz.

6) Pravidelné analýzy návštěvnosti s tipy na další vývoj webu

Nejčastější cíl mých prací spočívá v navyšování návštěvnosti / výkonu webu. Proto jsou pravidelné analýzy návštěvnosti pomocí nástroje Google Analytics důležitou částí tohoto vývoje. Díky nim spolu můžeme sledovat, jak se práce na optimalizaci webu daří, můžeme nacházet silné i slabé stránky webu a hledat prostor k vylepšení. V rámci těchto analýz také přináším řadu námětů, které vám prezentuji nebo ihned zpracovávám na webu.

7) PPC reklama

PPC funguje na principu placené reklamy ve formě zvýhodněného přednostního umístění ve výsledcích vyhledávání. Jak již zkratka napovídá (PPC = Pay Per Click), platíte za každé kliknutí, přes které se z těchto zvýhodněných pozic návštěvník na váš web dostane. Aby tato reklama byla účinná a úspěšná, je důležité důsledně a promyšleně pracovat s nastavením inzerátů, klíčových slov a zacílením.

Cena za jedno kliknutí se liší podle konkurence na dané klíčové slovo, lokalitu návštěvníka a podle dalších parametrů. Ceny za kliknutí se ve více konkurenční oblasti pohybují v rozmezí 20 Kč–100 Kč. Tento způsob propagace lze velmi dobře měřit.

S PPC reklamou pracuji jako s důležitým akvizičním kanálem, který působí v symbióze k přirozené optimalizaci pro vyhledávače.

FACEBOOK ADS
SKLIK
GOOGLE ADS
HEUREKA

8) Pro e-shopy – příležitosti v kontextu internetového marketingu

  • Atraktivnější prezentace produktů
  • Správně nastavená péče o zákazníky
  • Fungující slevové akce a akční balíčky

Jak spolupráce probíhá?

Pokud vás nabídka zaujala a chcete brzy vidět výsledky, pojďme spolupracovat.

Pokud máte o vývoj svého projektu zájem, kontaktujte mě. Na společné konzultaci (osobně, telefonicky) si ujasníme cíle webu, vaše očekávání, provedu analýzu webu a všech vašich marketingových aktivit na internetu a navrhnu konkrétní řešení a postup prací. Po upřesnění a schválení měsíční hodinové dotace začnu s pracemi. Mohou být na dobu neurčitou, nebo i určitou – například pouze na 6 měsíců pro zcela nový web, před konáním důležité akce, při představení nového produktu nebo služby…

Příklad: Práce probíhají na pravidelné měsíční bázi. Hodinová dotace může začít už na 1 hodině měsíčně až po 20 hodin měsíčně. Ideální a nejčastější volbou je 10 hodin. Výše hodinové dotace určuje, do jaké hloubky a jakým aspektům se při rozvoji a optimalizaci budu věnovat primárně. Na přesných činnostech se před zahájením spolupráce domluvíme.

Požadavky klientů s touto předplacenou službou zpracovávám přednostně.